Logo Urzędu Miejskiego Kęty
Powróć do: Wydziały Urzędu

Wydział Geodezji i Kartografii

Pracę wydziału nadzoruje Burmistrz Gminy Kęty

  • Dyrektor wydziału - Geodeta Gminny: Janusz Piecha

 

W ramach wydziału funkcjonują następujące jednostki organizacyjne:

  • Gminny Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
  • Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej,
  • Oddział Geodezji,
  • Oddział Katastru Nieruchomości.

 

Adres: 32-650 Kęty,
ul. Kilińskiego 1

tel:  33/844-76-00
fax: 33/844-76-60

email: geodezja@kety.pl

 

  • Ewidencja gruntów i budynków - tel. 33/844-76-00  wew. 325
  • Weryfikacja dokumentacji geodezyjnej - tel. 33/844-76-00 wew. 326 oraz 334
  • Narady koordynacyjne i zgłoszenia prac - tel. 33/844-76-00  wew. 327
  • Dyrektor wydziału - Geodeta Gminny: Janusz Piecha - tel. 33/844-76-00  wew. 328

 

Zadania

Zadania wydziału obejmują sprawy z zakresu prawa geodezyjnego i kartograficznego powierzone Burmistrzowi przez Starostę Oświęcimskiego w drodze porozumienia oraz sprawy z zakresu rozgraniczania nieruchomości.

  1. Zadania Wydziału Geodezji i Kartografii obejmują sprawy z zakresu prawa geodezyjnego i kartograficznego powierzone Burmistrzowi przez Starostę Oświęcimskiego w drodze porozumienia oraz sprawy z zakresu rozgraniczania nieruchomości.
  2. W szczególności do zadań wydziału należy:

1) prowadzenie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie zasobu powiatowego obejmującego teren Gminy Kęty, w szczególności:

a) ewidencji gruntów i budynków, w tym w systemie teleinformatycznym bazy dany ewidencji gruntów i budynków – (baza EGiB);

b) geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, w tym w systemie teleinformatycznym bazy danych geodezyjnej sieci ewidencji uzbrojenia terenu – (baza GESUT);

c) gleboznawczej klasyfikacji gruntów;

d) tworzenie i prowadzenie w systemie teleinformatycznym oraz udostępnianie baz danych dotyczących:

  • rejestru cen i wartości nieruchomości – (baza RCWiN);
  • szczegółowych osnów geodezyjnych – (baza BDSOG);
  • obiektów topograficznych - (baza BDOT500);

e)  tworzenie i udostępnianie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000;

2) weryfikacja operatów technicznych przyjmowanych do zasobu geodezyjnego i kartograficznego;

3) udostępnianie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;

4) koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;

5) zakładanie osnów szczegółowych;

6) zakładanie i modernizacja ewidencji gruntów i budynków;

7) ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;

8) prowadzenie spraw związanych z powszechną taksacją nieruchomości oraz z opracowywaniem i prowadzeniem map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;

9) prowadzenie postępowań o rozgraniczenie nieruchomości.

 



Wnioski do spraw załatwianych w Wydziale Geodezji i Kartografii do pobrania w załącznikach

 

Wniosek o wydanie wypisu lub wyrysu z operatu ewidencyjnego  –  wniosek EGiB

  • Służy do zakupu dokumentów potrzebnych do załatwienia spraw notarialnych, wieczystoksięgowych, bankowych.


Wniosek o udostępnienie materiałów z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego  – wniosek  P + załącznik P1

  • Służy do zakupu mapy zasadniczej, mapy ewidencyjnej.

 

Wniosek o udostępnienie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego  – wniosek P + załącznik P7

  • Służy do zakupu innych materiałów zasobu, np. kopii dokumentów z operatów technicznych


Wniosek o udostępnienie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego  – wniosek  P + załącznik P5

  • Służy do zakupu danych z rejestru cen nieruchomości.

 

Pliki do pobrania:

Wniosek o udostępnienie materiałów PZGiK_(P)
Format: pdf, 207.92 kB
Wniosek o udostępnienie materiałów PZGiK_(P)
Format: xlsx, 42.95 kB
Załącznik P1
Format: pdf, 128.23 kB
Załącznik P5
Format: pdf, 92.92 kB
Załącznik P7
Format: pdf, 91.38 kB