Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
1. Sekretarz wykonuje zadania w zakresie zapewnienia sprawnego działania Urzędu, w szczególności w zakresie koordynacji działań oraz przepływu informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz inne zadania powierzone przez Burmistrza.
2. Przy wykonywaniu zadań Sekretarz działa w granicach określonych pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Burmistrza.
3. W szczególności do zadań Sekretarza należy:
zapewnienie sprawnego funkcjonowania i właściwej organizacji pracy komórek organizacyjnych Urzędu;
wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Burmistrza, za wyjątkiem nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy oraz ustalania wynagrodzenia;
pełnienie - z upoważnienia Burmistrza - określonych funkcji pracodawcy w stosunku do pracowników Urzędu;
nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;
nadzorowanie spraw związanych z doskonaleniem kadry oraz sprawowanie nadzoru nad przebiegiem służby przygotowawczej oraz egzaminów dla nowozatrudnionych pracowników Urzędu;
koordynacja współpracy z jednostkami pomocniczymi Gminy Kęty;
nadzorowanie właściwego przygotowania materiałów pod obrady sesji Rady Miejskiej w Kętach;
nadzorowanie procedur udostępniania informacji publicznej;
koordynowanie prac związanych z przeprowadzaniem wyborów i referendów.
4. Sekretarz nadzoruje działalność następujących jednostek organizacyjnych Urzędu Gminy: