Logo Urzędu Miejskiego Kęty
Powróć do: Władze Gminy Kęty

Sekretarz Gminy Kęty


Ewelina Jura-Bączek

Adres:

Rynek 7, pok. 24
32-650 Kęty

  • Kontakt:

tel: 33/844-76-70 wew. 121
fax: 33/844-76-60

 

  • Zadania i kompetencje:

 

1. Sekretarz wykonuje zadania w zakresie zapewnienia sprawnego działania Urzędu, w szczególności w zakresie koordynacji działań oraz przepływu informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz inne zadania powierzone przez Burmistrza.

 

2. Przy wykonywaniu zadań Sekretarz działa w granicach określonych pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Burmistrza.

 

3. W szczególności do zadań Sekretarza należy:

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania i właściwej organizacji pracy komórek organizacyjnych Urzędu;
  • wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Burmistrza, za wyjątkiem nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy oraz ustalania wynagrodzenia;
  • pełnienie - z upoważnienia Burmistrza - określonych funkcji pracodawcy w stosunku do pracowników Urzędu;
  • nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;
  • nadzorowanie spraw związanych z doskonaleniem kadry oraz sprawowanie nadzoru nad przebiegiem służby przygotowawczej oraz egzaminów dla nowozatrudnionych pracowników Urzędu;
  • koordynacja współpracy z jednostkami pomocniczymi Gminy Kęty;
  • nadzorowanie właściwego przygotowania materiałów pod obrady sesji Rady Miejskiej w Kętach;
  • nadzorowanie procedur udostępniania informacji publicznej;
  • koordynowanie prac związanych z przeprowadzaniem wyborów i referendów.

 

4. Sekretarz nadzoruje działalność następujących jednostek organizacyjnych Urzędu Gminy:

a)      Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

b)      Kancelaria Urzędu

c)       Wydział Zarządzania Kryzysowego

d)      Biuro Obsługi Prawnej