Logo Urzędu Miejskiego Kęty
Powróć do: Władze Gminy Kęty

II Zastępca Burmistrza Gminy Kęty

 

mgr Marcin Blok

 

  • Kontakt:

telefon: (33) 844 76 00 wew. 125
e-mail: marcin.blok@kety.pl

 

  • Zadania i kompetencje:

 

Do podstawowych obowiązków II Zastępcy Burmistrza Gminy Kęty należy:

1. nadzorowanie działalności następujących jednostek organizacyjnych Urzędu Gminy:

a) Wydział Infrastruktury Gminnej (IG),

b) Wydział Gospodarki Nieruchomościami (GN),

c) Wydział Środowiska i Przedsiębiorczości (SP)

 

2. dokonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy – w zakresie wydawania poleceń służbowych i udzielania urlopów pracownikom nadzorowanych jednostek organizacyjnych Urzędu;

 

3. koordynowanie funkcjonowania następujących gminnych spółek z ograniczoną odpowiedzialnością:

  • Miejski Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Kętach,
  • Przedsiębiorstwo Komunalne „Komax” Sp. z o.o. w Kętach,
  • Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Kętach;

 

4. koordynowanie funkcjonowania Komunikacji Beskidzkiej S.A  – jako spółki z częściowym udziałem Gminy Kęty;

 

5. załatwianie spraw indywidualnych unormowanych w Kodeksie postępowania administracyjnego – w zakresie określonym w odrębnych, pisemnych upoważnieniach udzielonych przez Burmistrza;

 

6. składanie oświadczeń woli dotyczących zarządu mieniem komunalnym – w sposób i w zakresie określonym w odrębnych, pisemnych pełnomocnictwach udzielonych przez Burmistrza;

 

7. wykonywanie czynności kierownika zamawiającego w zamówieniach publicznych – w zakresie powierzonym przez Burmistrza w odrębnych, pisemnych pełnomocnictwach;

 

8. przyjmowanie oraz załatwianie skarg i wniosków interesantów Urzędu Gminy Kęty w zakresie działalności nadzorowanych i koordynowanych jednostek;

 

9. załatwianie zapytań i interpelacji radnych dotyczących działalności nadzorowanych i koordynowanych jednostek;

 

10. udział w zespołach zadaniowych powoływanych przez Burmistrza;

 

11.  przygotowywanie pisemnych propozycji, raportów, sprawozdań oraz innych materiałów informacyjnych i planistycznych na żądanie Burmistrza;

 

12. współpraca w zakresie powierzonych obowiązków z organami administracji publicznej, organami jednostek pomocniczych Gminy, organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego oraz innymi organizacjami społecznymi i instytucjami;

 

13. wykonywanie innych czynności określonych odrębnie przez Burmistrza.