mgr Marcin Blok
telefon: (33) 844 76 00 wew. 125
e-mail: marcin.blok@kety.pl
Do podstawowych obowiązków II Zastępcy Burmistrza Gminy Kęty należy:
1. nadzorowanie działalności następujących jednostek organizacyjnych Urzędu Gminy:
a) Wydział Infrastruktury Gminnej (IG),
b) Wydział Gospodarki Nieruchomościami (GN),
c) Wydział Środowiska i Przedsiębiorczości (SP)
2. dokonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy – w zakresie wydawania poleceń służbowych i udzielania urlopów pracownikom nadzorowanych jednostek organizacyjnych Urzędu;
3. koordynowanie funkcjonowania następujących gminnych spółek z ograniczoną odpowiedzialnością:
4. koordynowanie funkcjonowania Komunikacji Beskidzkiej S.A – jako spółki z częściowym udziałem Gminy Kęty;
5. załatwianie spraw indywidualnych unormowanych w Kodeksie postępowania administracyjnego – w zakresie określonym w odrębnych, pisemnych upoważnieniach udzielonych przez Burmistrza;
6. składanie oświadczeń woli dotyczących zarządu mieniem komunalnym – w sposób i w zakresie określonym w odrębnych, pisemnych pełnomocnictwach udzielonych przez Burmistrza;
7. wykonywanie czynności kierownika zamawiającego w zamówieniach publicznych – w zakresie powierzonym przez Burmistrza w odrębnych, pisemnych pełnomocnictwach;
8. przyjmowanie oraz załatwianie skarg i wniosków interesantów Urzędu Gminy Kęty w zakresie działalności nadzorowanych i koordynowanych jednostek;
9. załatwianie zapytań i interpelacji radnych dotyczących działalności nadzorowanych i koordynowanych jednostek;
10. udział w zespołach zadaniowych powoływanych przez Burmistrza;
11. przygotowywanie pisemnych propozycji, raportów, sprawozdań oraz innych materiałów informacyjnych i planistycznych na żądanie Burmistrza;
12. współpraca w zakresie powierzonych obowiązków z organami administracji publicznej, organami jednostek pomocniczych Gminy, organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego oraz innymi organizacjami społecznymi i instytucjami;
13. wykonywanie innych czynności określonych odrębnie przez Burmistrza.