Logo Urzędu Miejskiego Kęty
Powróć do: Wydziały Urzędu

Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych

Pracą kieruje bezpośrednio Burmistrz Gminy Kęty

  • Główny specjalista Beata Fecko

 

Adres: 32-650 Kęty,
Rynek 7

tel: 33/844-76-00
fax: 33/844-76-60

email: zp@kety.pl


Zadania

Do zadań Samodzielnego stanowiska ds. zamówień publicznych należy prowadzenie całości spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez Gminę, a w szczególności:

  1. opracowywanie planu zamówień publicznych;
  2. prowadzenie rejestru ogłoszonych zamówień publicznych;
  3. organizowanie pracy komisji przetargowej oraz czuwanie nad jej prawidłowym przebiegiem;
  4. dokonywanie wyboru trybu zamówienia publicznego;
  5. opiniowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w trybie innym niż przetarg nieograniczony;
  6. sporządzanie okresowych informacji dotyczących udzielonych zamówień;
  7. sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych;
  8. wdrażanie przepisów o zamówieniach publicznych, prowadzenie wewnętrznych szkoleń w tym zakresie;
  9. doradztwo na rzecz gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie organizowania przetargów, w szczególności poprzez opracowywanie projektów dokumentów wzorcowych celem usprawnienia procedur przetargowych;
  10. kontrola stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w komórkach organizacyjnych Urzędu i gminnych jednostkach organizacyjnych;
  11. reprezentowanie Urzędu, przed podmiotami kontrolującymi zamówienia publiczne (np. instytucje przyznające środki unijne i krajowe, RIO, NIK) oraz w postępowaniach odwoławczych np. przed Krajową Izbą Odwoławczą;
  12. sporządzanie odpowiedzi na złożone zarzuty i odwołania Wykonawców i instytucje kontrolujące postępowania przeprowadzone przez Urząd;
  13. reprezentowanie Urzędu w kontaktach z Wykonawcami.