Logo Urzędu Miejskiego Kęty
Powróć do: Wydziały Urzędu

Kancelaria Urzędu

Pracę Kancelarii Urzędu nadzoruje Sekretarz Gminy Kęty.

  • Głowny Specjalista: Zbigniew Pilarczyk
  • Inspektor: Marta Skrzypczyk
  • Inspektor: Monika Szczytowska
  • Podinspektor: Katarzyna Gargas
  • Pomoc administracyjna: Marzena Handy
  • Pomoc administracyjna: Magdalena Gąsiorek

 

Adres: 32-650 Kęty,
Rynek 7

tel: 33/844-76-00
fax: 33/844-76-60

email: ku@kety.pl


Zadania

 

Do zadań Kancelarii Urzędu należy:

1) kierowanie obiegiem dokumentów oraz trybem załatwiania spraw wpływających do Burmistrza i Zastępców Burmistrza;

2) przyjmowanie i rozdział korespondencji, przesyłek oraz dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych na poszczególne komórki organizacyjne Urzędu;

3) rejestrowanie korespondencji wpływającej w elektronicznym systemie obiegu dokumentów;

4) obsługa elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e-PUAP);

5) organizacja spotkań, narad i zebrań z udziałem Burmistrza i Zastępców Burmistrza;

6) organizacja przyjmowania stron przez Burmistrza oraz Zastępców Burmistrza,

7) ewidencjonowanie i zamieszczanie ogłoszeń na tablicach ogłoszeń urzędowych;

8) sporządzanie sprawozdań z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym;

9) prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków, nadzór nad ich terminowym załatwianiem  w komórkach organizacyjnych Urzędu i – za ich pośrednictwem – w gminnych jednostkach organizacyjnych;

10) prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza;

11) prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych pracowników;

12) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem porządku i czystości w budynkach Urzędu;

13) przygotowywanie i obsługa merytoryczna oraz organizacyjno-techniczna sesji Rady Miejskiej oraz posiedzeń Komisji, w tym:

a) zapewnienie terminowego przygotowania materiałów na sesje Rady i posiedzenia Komisji;

b) przekazywanie uchwał Rady, wniosków i opinii Komisji oraz interpelacji i wniosków radnych właściwym podmiotom;

c) sporządzanie protokołów oraz opracowywanie innych dokumentów z sesji Rady i posiedzeń Komisji;

14) obsługa zadań realizowanych przez Przewodniczącego i jego Wiceprzewodniczących;

15) zapewnienie niezbędnej pomocy radnym w sprawowaniu przez nich mandatu;

16) prowadzenie spraw osobowych radnych, w tym związanych ze świadczeniami przysługującymi radnym oraz  ze składaniem oświadczeń majątkowych przez radnych;

17) prowadzenie spraw Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kętach i Miejskiej Rady Seniorów w Kętach;

18) prowadzenie czynności związanych z wyborem ławników do sądów powszechnych;

19) przygotowanie i przeprowadzenie wyborów organów jednostek pomocniczych Gminy;

20) przygotowywanie zebrań sołectw w zakresie Funduszu Sołeckiego;

21) prowadzenie zbioru protokołów z zebrań organów uchwałodawczych jednostek pomocniczych Gminy;

22) przekazywanie wniosków z zebrań organów uchwałodawczych jednostek pomocniczych Gminy właściwym komórkom organizacyjnym Urzędu;

23) prowadzenie zbiorów:

a) uchwał Rady,

b) pisemnych interpelacji, zapytań i wniosków radnych,

c) uchwał komisji, zespołów i innych organów kolegialnych Rady;

d) wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów do Rady Miejskiej;

e) protokołów z sesji Rady Miejskiej oraz posiedzeń komisji;

24) prowadzenie rejestru klubów radnych;

25) prowadzenie rejestru skarg wpływających do Rady Miejskiej;

26) kierowanie do publikacji aktów prawa miejscowego oraz obwieszczeń w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego aktu;

27) prowadzenie rejestru i zbioru aktów prawa miejscowego zgodnie z obowiązującym systemem prawnym;

28) prowadzenie wykazu radnych podlegających reklamacji z urzędu od czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny.