ŁATWIEJ, SZYBCIEJ, PRZEZ KOMÓRKĘ, czyli Komunikacja Beskidzka SA jedzie z moBILET!
Już od 1 listopada nasi pasażerowie będą mogli skorzystać z nowej, dodatkowej formy zakupu biletów komunikacji podmiejskiej. Od tego dnia w całym Powiecie Bielskim oraz w obsługiwanych gminach Komunikacja Beskidzka uruchomi zupełnie nowy i innowacyjny system moBILET…
moBILET stanowi wygodną i nowoczesną alternatywę dla tradycyjnego zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz podmiejskiej (zarówno jednoprzejazdowych, jak i dobowych);- moBILET daje możliwość zakupu biletu zawsze i wszędzie (24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem swojego telefonu);
- moBILET jest dostępny we wszystkich sieciach komórkowych, zarówno dla numerów z abonamentem jak i na kartę…
Wszystko, czego potrzebuje użytkownik, to telefon komórkowy z zainstalowaną bezpłatną aplikacją oraz dostępem do internetu.
Aby korzystać z moBILET należy pobrać aplikację z dedykowanego Sklepu Play, App Store lub App Gallery.
Podczas pierwszego uruchomienia konieczne jest przeprowadzenie szybkiej rejestracji, doładowanie konta dowolną kwotą lub dodanie karty płatniczej.
Dzięki intuicyjnej obsłudze, zakup jest bardzo prosty. W celu skasowania biletu Komunikacji Beskidzkiej, przed wejściem do pojazdu uruchamiamy w telefonie aplikację, wybieramy miasto, rodzaj biletu i potwierdzamy zakup. Po zatwierdzeniu wybranego biletu system łączy się z serwerem za pomocą internetu, a my otrzymujemy bilet, który w razie potrzeby należy pokazać kontrolerowi.
Za zakup biletów Komunikacji Beskidzkiej, moBILET nie pobiera żadnych dodatkowych opłat, a jedyny koszt to cena biletu.
moBILET można także kupić bezpośrednio w mobilnej aplikacji bankowej, w takich bankach jakich: PKO Bank Polski, Santander Bank Polska, Millennium Bank, Alior Bank, ING Bank Śląski, BNP Paribas oraz Velo Bank.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.mobilet.pl.
Komunikacja Beskidzka